2019年5月13日 星期一

【保健篇10】💁🏻‍♀️三天減三磅-「康寶萊」營養蛋白素🥛


☀️夏天到了,但係仲未Keep Fit😔,又懶得做運動🏃‍♀️,又想輕磅,就決定試吓飲💁🏻‍♀️三天體驗套裝嘅「康寶萊」營養蛋白素。

將營養蛋白素混合埋脫脂奶變成營養蛋白素奶昔
🥛,估唔到味道又幾Creamy 美味,而且能夠飽肚一段時間⌚️,能夠達致有效減重及健康營養飲食準則。


我嘅目的其實係健康為主,所以就決定每天起身飲一包
🥛,因為我食早餐好容易肥,大約一星期之後發現自己體重輕左兩三磅💥,好快就有效果

=================================
🌟如果你都想試吓,咁就要參加我哋嘅“3日減3 challengeGame la 🌟

💥目標在三日內為20位朋友各減3磅,歡迎年滿18歳,認真想減磅的朋友參加。

🌈參加方法:Facebook & IG 
1️⃣Follow & Like 我的 Facebook page : Ta Choi & IG : Tachoi
2️⃣Tag 三位朋友,並留言「我想三日內減三磅」
3️⃣抽中的朋友,稍後會填一份表格,並在四個朝早Whatsapp 磅數以作紀錄。

整個遊戲分成兩個階段,每星期名額各五位在IG & Facebook,請盡快報名。
第一輪會在 20/5 以抽籤形式公布及聯絡得奬者。

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#康寶萊 #營養蛋白素 #奶昔 #Health #Healthyproduct #減肥產品 #迎接夏天 #好物分享 #保健產品 #極力推介 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkblogger #bloggerhk #blogger #bloggerta #hkbloggerta #hkblog #hkkol #takol #hkinstagram #hkigers #hkig #hkgirl #hkbeauty #beauty #beautybloggers

沒有留言:

張貼留言